2 Ocak 2009 Cuma

2008-2009

Yeni Bir yıl Geldi Bende Değişen Hiç bişi yok Ne bir hareket Ne yapılacaklar ne de Değiştirilecekler,listesi hazırladım uzun uzun ....

Ben Bişey Biliyorum Hayat Bildiğini okuyor önemlı olan onu ıkna edebilıp bıraz yön değiştirmesini sağlamak ben sadece ikna edecek gücü istiyorum 2009 senden Ve Sağlık bolca.....

2008 Bittin... Seni iyi hatırlıcam özellikle son 4 ayın yeni evimle birlikte huzur getirdi oğlum ilk okul hayatına seninle adım attı .. busene ilk defa evimizde uzun süreli yanlız kaldı:P ve ebedi inşallahhh...

Cimriydin biraz bunalttın bizi sıkça ... daraltmadın ama aslaa ....kısaca Huzulu ve mutluydun oldukçada sağlıklı (ufak tefek hastalıkları hatırlamıyorum bile) ...

Yılın İlk iş günümü yarıladım bile ;derken tam hafta ayy... seninde hızına yetişilmeyecek gibi görünüyor 2009 yaşlandırdın yine beni...

Hayatımda nefese ,yaşama , güce ve hırsa (2)sebep.......Sizi ÇokSeviyorum ...... Birlikte daha nice yıllar eskitelim istiyorum....

ve Oğlum nole baba showunu ekleyerek bu yazıyı bitiriyorum...

Buyrun...
http://www.dancingsantacard.com/?santa=6268387

Hiç yorum yok: