17 Aralık 2008 Çarşamba

AhH SenN



Hep gülsen resimdeki gibi su huysuz ağlamalarını bıraksan ,





Tatil sonrası zorda olsa kendıne gelmeye çalışıosun ama hala alışamadın



Tatil güzeldi ama bol bol dinlendik yedik içtik gezdik mutluydun ,kabul et ..


Akşam erken yatsan ,22:30 ları gormesen sabah zorla kalkmasan,





Şu emzik işini bıraksan ona bağımlı yaşamasan ,Doğum gününe kadar süren var yaklaşık 3 ay ....





Bu aralar uzaya astronota kafayı takmasan uzayda hayat yok ev yook su yokk yıyecek yook dıye gezmesen evde yormasan o kucuk beynını.:)





Kızılay yaralara kolanya doker yıyecek verırır dıe anlatmaların yokmu heleee:)





Şarkılara eşlik etmene bayıldım geçen tv'de kalp kalbe karşıyı mırıldarken duydum seni söleyim..





Genel anlamda keyifli olsanda huzursuzsun çözemedim ugraşıyorum ...





Artık iyice emin oldum öğretmeninede bahsetmişsin :( evde biri olsun istemiyorsun sana olan ilgi azalınca geriliyosun alışacaksın atlatıcaz, yapmadıklarını yapıyorsun dikkat çekmek için ama ben çok üzülüyorum bil...





Kocaman şimşek mc kuin tırını aldık gözümüz aydın

Harika bir kardan adam yapmmışsın seni tebrik ederim ;yatak odasına baş ucuma koydum sen verdin ikidebirde alıcam demek yok söyleyim vermem ...

Yılbaşında Kart hazırlayıp postaya vericez anlaştık yapıcaksın kaytarmak yok ;)

Bugun de yerli malı yapıyorsunuz nedemek sanırım pek kavrayamamışsın görünce anlayacaksın akşama konuşuruzz..

Baba bugun Geç geliyormuş keyifli ol bugunde;;; azcık şımaralım bayadır yanlız kalamıyoruz:)))))))))))

Bİde bide seniiiii Çokkkkkkkkkkk Seviyoruzzzzz

Hiç yorum yok: