14 Temmuz 2008 Pazartesi


Güzel bir haftasonuydu.... uzun zamandan sonra cok şukur ; cumartesi annemler geldi; aynı akşam efenın doğumgunu vardı sefa annanenin gelişini doğum günü sevdasına pek anlayamadı ,hazar efe sefa üçlüsü pek bişey anlattırmasada yinede güzel bi akşamdı bizim yaz dönemleri doğum gunlerı evlilik yıldonumlerı pek meshurdur bu haftasonuda hazarın doğumgunu var onuda atlatırız inşallah hersey guzel gıdıyorda su hediye verılış kısmı en cok beni yoruyor paketten yeni çıkan oyuncaga butun gözler odaklanıyor sanki onun diğerlerınden farkı ne oluyor anlamıyorum ,ama o pekbir değerli oluyor ..annemler artık bu işin kolayını bulmuşlar heriksinin doğumgunlerındede hediyeleri 2 tane alıyorlar ama mutlaka bır sorun çıkıyor ;)


Yorgun Yoğun cumartesiyi sefanın erkenden yatıp uyumasıyla ,ve kocamla balkonda içilen sıgaralarla bıtıyoruz, ertesi gunu ise sabah ablamlarla dışarda yapılan kahvaltı peşinede yapılan mangal sefasıyla bıtıryoruz ,dün tüm gün kova kurek dozer .kepçe hamak,ve efeyle olmanın keyfiyle bugun sesi oldukça neşeli oğlumla konuşup bu yazıyı bitiriyorum ama ben nezaman dınlenıcem cook merak ediyorumm :( ( safak 17 ) ... diyorum başkada bişey demiyorum.....

Hiç yorum yok: