29 Temmuz 2008 Salı

Az kaldı ...

Cuma günü itibariyle izine cıkıyorum,pazartesi bi aksilik olmazsa ablamlarla beraber tatilin ilk gününü yaşıycaz bu tatile hepimizin çok ihtiyacı var inşallah güzel bi tatil olur;)


Dönüşte taşınıyoruz:( Ev arıyoruz suan ev var ama ben semtimden uzaklaşmak istemiyorum çocukluğum geçtiği yerleri bırakıp gitmek istemıyorum tabi bu nostaljiyi devam ettirmek içinde kesenin ağzını açma sartınıda göz ardı etmiyorum ! hayırlısı olsun

Sefa babasının pazartesi başlayan izniyle oldukça mutlu beraber yiyip içip gezip tozup,yatıyorlar akşamları huysuzluk yok aşırı yoruldugu için erkenden uyuyor akşam ilkkez memesiz uyudu bugun öğlen uykusunda hafif bir kriz atlatmış ama okadar olacak kendi isteği ile çöpe attı bende evde olursam sanırım kolaylıkla bu işide halledicez tatil dönüşü yazışmak üzere ....

Hiç yorum yok: