26 Mayıs 2008 Pazartesi

Tatilim başladı bugunden itibaren beş gun dinlenicem;) iş yeri bana bu ara dinlenmek için çok iyi geliyor çünkü havaların ısınmasıyla hafta sonları çok yoğun geçiyor 2 günün yorgunluğunu 5 günde anca atıyorum .keyifler yerinde gün sefanın günü park gezme bisiklet sınırsız gecen hafta trenle İstanbul'a gittik ve ilk defa vapura bindi ,oldukça uzun bir yürüyüşler yaptık (hiç kucağa alınmadan) bol dondurma sınrısız özgürlükle çok zevkli bi hafta sonu geçirdi oğlum bizim tempomuza hiç itiraz etmeden aynen uydu , bu hafta sadece bisiklet ve parkla atlattık sefa fazlaca yorgun gunler gecırdığı için akşamları erkenden yatıyor ,bu yüzden benimde kendime ayıracak vaktim kalıyor. bazen inat edip benimle uyumak istiyor ;



--

s-Annecim her tarafa baktım baktım senin gibi güzel bi anne göremedim



A--Ayyy yavrum teşekkür ederim bende senin gibi bir yakışıklı göremedim

-dedim ama çok şaşırdım nerden öğrendiği hemen anlaşıldı (bez bebek ) sağolsun bazen saçma seyler öğretsede nezaketi hiç aksatmıyor .:P

Hiç yorum yok: