14 Mayıs 2008 Çarşamba

SİZDE FORMUNUZDAMISINIZ???

Blog yazmayıda unuttum nerdeyse işlerin yoğunluğu biraz isteksizlik ve rutin hayat devamı uzak kalmama sebep oldu biraz burdan ,günlerimiz sakin geçiyor bu ara babannemiz ve betüş gitti; sefa bu ayı annanede geçirecek ,akşamları ilgi sadece onda olduğu için ve her sabah 6,30 da kalkıp anneye gittiği için ,oldukça huzurlu oda kendini işe gitmiş gibi hissediyor,sabah ben hazırlanıp daha sonra sefayı hazrılıyorum ben evi kontrol ederken oda parfüm sıkmayı ihmal etmiyor bi telaş içinde hazırlanıyoruz ve 7:05 de evden çıkıyoruz sabahları uykulu olduğu için 3. kat olan evimizin merdivenlerini kucakta iniyor bunuda büyük bir keyifle annaneye anlatıyormuş annem beni kucağında indiriyor diye ; akşamları şımarıklık hat safhada oluyor biraz sınırları zorlayınca kızıyorum,formundasın sefa yine diyorum hemen anlıyor ;ama işin garibi annanesinede kızınca aynı cümleyi kullanıyor olması :)



Bu aralar tabiri yerindeyse tam bir bal ayı yaşıyoruz,sevgimiz aşkımız tavan yaptı akşam yatağa yatınca ,belki 20 kere ;



-Çok güzelsin anne ,anne çok güzelsin

-ayy teşekkür ederim oğlum sende çok yakışıklısın

--Hayır anne sen çok güzelsin

vee bu böyle sürüp gider.........



Buarada anneler gününüde unutmamak lazım,Zaten tarifsiz bir duygu olan Anneliğin üstüne birde büyüyüp. -Anneccim Anneler günün kutlu olsun demiyormu! bana dünyanın engüzel hediyesini veriyor.



Bu hafta ,,,,3,,,,, günlük bir tatil var bolbol evde yatmayı biraz gezmeyi ve birbirmize vakit ayırmayı düşünüyoruz .hepimizin buna ihtiyacı var,(aslında benim fikrim eğer hava müsade ederse vapurla karşıya geçip trenle dönmek sefa trenden biraz korkuyor ama alışır sanırım inş. yapabiliriz) Herkeze iyi tatiller ;

Hiç yorum yok: