7 Nisan 2008 Pazartesi

Dün Bugün Yarın Umut eder HER YANIM


Yağmurlu soğuk başladık haftaya keyıfsızım buyüzden ama havanın çarşamba günü 24 derece olacağını duyunca keyiflendim birden ben ağustos çocuyuyum seviyorum yazı ya terlesemde bunalsamda seviyorum sıcağı içim çok huzurlu oluyor güneşi görünce ;





Süpper bi haftasonuydu gecirdik yani ben kesinlikle öyle düşünüyorum ,arkadaşlarım canım arkdaşlarım esra ve nefise bendeydi bu haftasonu bana çok ıyı geldı gezdık muhabbet ettık bıde akşam gıdeceğimiz yer konnsunda secici olabılseydik öğretmen evindeki kafkas düğününe denk gelmeseydik daha iyi olacaktı ama anlayışlı arkadaşlarım sağ olsunlar kesinlikle şikayetçi olmadılar çünkü o düğün üzerine bize masada çok espiri çıkmıştı güldük özellikle ben çok güldüm eğlendim tekrar tekrar ikinizede teşekkür ediyorum canlarım planın son kısmı olan tanıştığımız şehir İZmit'e yağmur ve sefa tribleri yüzünden katılamadım ama aklım hep sizdeydi inanın inşallah bidahaki sefere ....



Sefa kızlarlar çok eğlendi hatta gitmesinler diye adım adım peşlerinde gezdi sabah odalarına girip HU hu paytakklar ? diye seslendi ilk geldiklerinde cekinsede sonradan baya baya alıştı şimdi gelmelerini bekliyor yine bu hafta sonu arkadaşlar gıttıkten sonra uzun suredir gidemediğimiz bir geçmiş olsun ziyeretini gerçekleştirdik bilmem yorgunluk bilmem havadan akşam çok kötü oldum saat 10 da yataktaydım yorgunlukla karışık huzur sonrası uykuya dalmışım sabah kalkış tam bir işkenceydi neyse burdayız haftasonundan kalan tek sey tebessum ve tatlı bıraz yorgunluk oda neredeyse geçti bilee....

Hiç yorum yok: