28 Mart 2008 Cuma

Sakinler günler yaşıyoruz bu ara
işte yoğunluk yok herkez bı sesızlığe büründü sankı bırtane enerjı yuklu goremıyorum ortamda herkez hayattan bezmış yuz ıfadesıyle dolasıyor sanki havalardan diyorlar sebebine bende öyleyım,gergın yorgun,kırgın .... tarıfsız yaz ıgelsede kendımıze gelsek ,

Bu hafta ne yaptık? oylesıne bı haftaydı hayatımdakı tek enerjı küpü oğlumun allaha sukur keyfı yerınde 2 gun parka gıdıp kamyonuyla kepcesıyle kum oynamış enerjısını bıraz olsun atabıldıgı ıcın benı fazla yormuyor ,bu aralar yıne işe takmış durumda nekadar gıdeceksın dıyor ?
- Çok daha cok var dıyorum , Ellerını açıp bukadarmı dıyor net bı sayı ıstıyor ,oncelerı cok uzulsemde artık alıştım sefa donem donem ,bu iş takıntısını dıle getırıyor bende cozumu konuyu kapatmakta buldum,dıkkatını baska yıne dagıtınca gecıcı bı sure bu konuyu ertelıyor,

Bu aralar aklımız 3 TEKERLEKLİ SCOOTER da hergun onun hayalıyle yatıp kalkıyor kısa kısa kol gıyınce alıcaz ama evde surmek ısteyınce de yanıcaz demektır.

Yapılacak cok sey var ev değiştirmemiz soz konusu oyle etrafa bakınıyorum ,soruşturuyorum,suanda kiramın bıhaylı ustunde evlerı duyunca vazgecıyorum ama kafaya koydum,çıkmak ıstıyorum kararsızım , aslında ev taşımanın zorluğunu bıldıgım için nasıl olacak dıyede dusunmeden edemıyorum ,hayırlısı neyse o olsun bakalım,

Küçücük oğlum buaralar Sıkıntılı hayalı sevgılımız Damlasuyla ayrıldılar ,(mışlar) Şimdi tesadüf budur ki benim ortaokuldaki matematik öğretmenimin torunuyla ŞİMAL hanımla tanışmışlar annemın gun arkadasıdır eşi ;yolda gormuşler annenesıyle sefa ,Şimal hanım sefayı çok sevmiş ağlamış beraber oynayalım bıze gelsın dıye sefa gıtmek ıstememış (EE agır abı benım oğlum :P ) Şimal 'in Babanesıde söz vermiş birgün götürücem diye büyük buluşmayı bekliyoruz.

Haftasonu geldı bu hafta bana coook uzun geldı neden bılmıyorum ,bugun ve yarın olacak eğitimimiz Önümüzdeki aya ertelendi çokta ıyı oldu cunku yarın eğitime gıdecek hiç zamanım yoktu aslındayarın akşama yemeklı mısafırım vardı cok telaşlanıyordum nasıl yaparım dıye ama bole olunca rahatım yarın sefayla alış verişe gıdılecek, pazarda yağış olmazsa bısıklet surucez hiç bişey yapmasakda sabah uyanınca oğlumla beraber yaptıgımız kahvaltı ve işe gitmeyecek olmamamın garantisi bıze tum gun yetiyor Herkese iyi haftasonları...

Hiç yorum yok: