27 Mart 2008 Perşembe

Ç.O.C.U.K .L.A.R.I.M.I.Z



Bütün bloglarda görüyorum ve bi anne olarak bloğuma koymazsam olmaz diye düşünüyorum bu projede bende varım demek istiyorum,


Çocuk istismarı : fiziksel ya da psikolojik olarak bir çocuğa bir yetişkin tarafından kötü davranılmasıdır. Ayrıca çocuklara kötü davranmak veya çocuk istismarı ve ihmali ile de çoğu zaman eş anlamı taşır deniliyor

.......

düşünüyorum bize göre basit olan bi davranışın onlar için önemimi ve bu yazıyı okuduktan sonra dahada dikkat ediyorum davranışlarıma konuşmalarıma ÇOCUK nekadar kısa yazılıo yazılışı gıbı anlamıda küçük ama Ne derin anlamlar taşıyor ....bizden O küçük Şeyler küçücük birşey bekliyor SEVGİ

Bugün İstismar edilen bir çocuk yarın sizin çocugunuza zarar veren kişi olabılır Çocuklarıma sahip çıkalım geleceğimiz teslım edeceğimiz cocuklarımıza iyi davranalım .



Bİrde Çocukluğumuzda hatırladığımız şarkı vardır düşündümmmmm ,buldum

ALi BAbanın bir çiftliği var çiftliğinde horozları var

--üüüürürüürüürüü diye bağırırır ciftliğinde Ali babanın

Hala daha oğlumla keyif alarak söyleriz bu şarkıyı



Umarım sorumluluğumuzu bıraz olsun yansıta bılmışızdır

ÇOCUK İSTİSMARINI DURDURUN!!!!''

http://doctus.org/banner/banner300x250.jpg

Hiç yorum yok: