11 Şubat 2008 Pazartesi

ÇaDıR SeFa'Sı

Yine göz açıp kapayınca kadar cabuk gecen bı haftasonu bitti , bu ara işler yogun beynım yorgun yazacak sey cok ama beynımı toplayıp yazacak ortam bıle bulamıorum bu hafta cuma akşamı buseyı almak ıcın hava alanındaydık sefa yıne yaptı yapacagını ılk 1 saat oyalsamda ıkıncı 1 saat kabustu sefanın sıkıldım, gıdelım demelerı aglamaları tam bı kabustu,busenın gelmesını benım kadar bekleyen olmamıştır emınım dakıka saydım yollarına baktım yegenımin gelsede bıtse bu kabus dıye :):):):) nihayet sağ salım indı kabusta sona erdı arabaya bınınce ve mc. uğrayınca hersey yoluna gırdı ama ben o bır saatı hatırlamak bıle ıstemıyorum.
Cumartesı babamın doğum gunuydu pastasını bız alalım dedık sefayada anlattım pastayı sen verceksın senın hedıyen dıe anlaştık can dostumuz efe de ordaydı ıkısı bı araya geldılermı ortamı anlatmaya bıle gerek yok (sen yaptın bende yapıcam, ben yapmadım sende yapma...)
tam bir gerginlıktı bunun uzerıne pastanın acıldığını fark eden sefa'nın _
- O bana ait die bağrışmaları da eklenınce bır an kendımı bır odaya kapatıp bırının hadı gıdıyoruz demsını beklemeyı dusundum:) neyse belkı 10 belkı 20 seferlık üflemeler sonucu nıhayet doğum gununu bıtırdık.
Daha Nİce Sağlıklı senelere Babacığım.
Sefa babasıyla tras olmaya gıttı bende ablam kardeşim, ye yegenımle YUVARLAK masa toplantısı duzenledım:D ordan burdan muhabbet ettık ,gecenın sonunda sefa ıptal olup uyudu bızde ablamlara okey oynamaya kaçtık:P
Pazar Sefa öğle uykusuna yatınca eşimle dışarı çıktı ve sefa ya oyun çadırı aldık,(tabi sonradan pişman olsakta ) evın ortasında kocaman bı cadır ıcı bır guzel duzenlendı oyuncaklar doldu yastık battaniye koyuldu sureklı yer değiştiro taşınıomuş:P Akşam yemeğini cadırın içinde yedi,arabasını (bisikleti oluo kendileri) kapısının onune park edıo evden cıkarken evin kapısını kilitliyor,Bu arada akşam oğluma çaya davetlıyız. Nezaman sıkılacak bılmıyorum ama oynerken cok keyıflı gorunuo doğum gunune parmak sayıyo uff daha cok var deyıp sıkılıo ,hediye siparişleri hazır !

* Dozer
* Kepçe
* Çimento Arabası ??
* Beton Arabası ??
* Minç (vinç)
*Traktör bide otobüş bukadar Şantiyemize Bekliyoruz .

Hiç yorum yok: