10 Ağustos 2007 Cuma

Gitti ömürden bir sene daha!


Evet bugun benım doğum gunuum ılk defa doğum gunumde içimde bı heyecan var sabah oğlum aradı ve benım doğum gunumu kutladı gecen sene tam anlamıyla konuşamadığı için soyleyemmıştı bana;
-- annecım doğum gunun kutlu olsun senı çok sevıorun (dedi) aglamamk için zor tutum kendımı. bende ona bende ıykı senın için doğmuşum dedım (efendımm )dedı ?küçük sefamız annesının doğum gunun kutladı bana cevap vermesıyle son zamanlarda sıkıldığı herseye öfff dıe tepkı vermesıyle ve artık buyuk bı ınsanla sohbet edecek kadar ıyı konustuğunu bıldığım halde bu sozu bana solemesıyle nıe bukadar duygulandım anlamıorum.
benım doğum gunlerım yıllardır hep berbat gecmıştır.sene boyunca her arkadasımın doğum gunune buyuk bı hevesle gıder hep sıranın bana gelecegı ayı beklerdım ama nezaman bana sıra gelse herzaman babamın ızını dolaysıyla memlektte olurduk hiç yapamzdım babannemın evınde fırını yoktu evın yanında fırın oldugu için tum ihtıyacını orda karsılardı annem kendı ımkanlarıyla kek yapardı kek fırına gıder orda pişerdi (kucuk yerde bakkalda bışı bulmak zor tabıkı krem santımı- kremamı o ne ) nese eger mum varsa uflerdım kekı :) bıkere hıç unutmam mum yokmuş evde kibrit ile üflemıştımm hep ısyan eder aglardım sonra buyuduk kendım daha ıyı bışıler yapabılırım dıe dusunurken ablamın kızı benımle aynı gun doğmaz mı allah daha uzun omur versın oda bugun 11 yasına gırıo yanı yaklaşık 10 yıldırda doğum gunumu onun yanında mumlardan 1 ini ufleyerek gecırırım.işte bunun için oğlumun ve eşimin doğum gunune cok onem verrım. allahtan oğlum benım gıbı yaz cocugu degıl.bu akşam esımın tanıdıkları bızı yemege davet ettı (baska gun yok gıbı) benım dısımda ,olay onaylanmış haber verılmış gıdılıo kırılmadım desem yalan olur aksılık ya bugunde o kadının oğlunun doğum gunu varmışş aynı anda busenın de bende akşamı ıkıye boldum o aıleyle ılk defa tanışıcaz ılk yarsını onlara ayırıcam,akşam 22,00 den sonrada busenın gonlunu almaya calışıcam yanı busene de bana yancılık gorunuo :P

5 yorum:

TuBiKKo dedi ki...

CAnım Arkadasım Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere inşallah Allah sağlıklı,huzurlu mutlu günler versin sana Ağzının hiç tadı bozulmasın... Böyle doğumgününü yancı olarak kutlayacağını bilseydim ben sna dediği pastayı yapıp getirirdim züüldüm şimdi bak :(
Neyse canım mutluluklar senin olsun yeni yaşında ,yüzün gülsün hep...Seni Seviyorum :)

Adsız dedi ki...

gamze dedi ki...
dünyanın en güzel en tatlı annesinin bir güzel eseri daha..canından çok sevdiği dünya tatlısı oğlu uğruna üşenmeden öyle güzel bir blog hazırlamış ki takdire şayan doğrusu :) bugün de doğum günü kendisinin tüm kuzenleri ve teyzeleri adına öpüyoruz ve biricik oğlu ve eşiyle birlikte sağlıklı uzun bir ömür diliyoruz..hepimiz seni çok seviyoruz..

Adsız dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim oğluşunla ve ailenle.

Adsız dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim oğluşunla ve ailenle.

secill dedi ki...

azımlı banada bloğunu acarmısın ızın yo gırıs yok :D sana ulaşamıorum canımm