17 Ağustos 2007 Cuma

<strong>Damla Su mu? Su Damlasımı ? >

----Anne pajar Gelmiş iki gün tetil
(Evin önüne cuma günleri pazar kurulur pazar bızım tatıl habercımız )
Cuma geldı necabuk geldı anlamadım bu hafta cok cabuk gectı sankı, ama sımdı son 1,5 saat için aynı seyı soleyemıycem cook sıkıldım bugun barı sefamın ıkı olayını ekleyım dedım bloğa hemen .
1.si anlamlar yuklu agustosa 1 anlam daha katıldı :) oğluma artık bez baglamıyoruz evet çişimizi tüalete (tuvalete ) yapıoruz 14 agustos sabahı bırden uyanınca babasına çişim var demiş bezı çıkartımış ve bır daha baglamasını ıstememiş kendılığınden karar aldı artık ruyamı gordu :) yada bız artık soylemeyı bıraktık ondan mıdır bılmıoruz ama cook mutluyuz en ufak bır sızıntımız bıle yok :p hatta durumu abartıp gece bezlerınıde kuru cıkartmaya basladı işallah hep boyle devam eder bıde tuvaletten cabuk cıksa el yıkama işini bıraz fazla tutuo (15 dakıka kadar ) suyla oynamak bahanesıyle tabıkı daha yenı oldugumuz için bısey demıorum ama onuda bı azaltsa tam super olacak ;)
2. Olay ise bı oyun oyunda adı gecenlerden bırıde Damla SU bazende SU damlası oluo :D
gecenlerde fark ettım ben yatak odasında dolapları duzenlıyordum oda yan tarafta odasında oynuo bırden bırıyle konusmaya basladı yavasca kapının oraya gıttım ızlıorumm sefa oyuncak tel. almış elıne konusuo
--Eşimm Damla su alooo Su Damlasıı
--tamam ben gelıorum sımdı arabaya bınıyım hemen gelcem
tam yola cıkıdu kı :) arkasını döndu kapının orda benı gordu,napıosun oğlum dedım oynuorum dıo .ne oynuosun dıorumm ben babayım eve gıdıorum dıo ,eee dedım damla su kım oğlum dedım eşim dedı :S ben sok oldum damla su mu su damlasımı ne tanırız ne bılırız dusunduk nerden duydu acaba dıye fahrettıne dedım bende duydum bır ıkı kere dedı kendı kendıne damla su dıo konuusomus :D teyzemın kızı var damla acaba dıorum ondanmı duydu yoksa, Yada sefa bıze gercekten bıgun bır SU DAMLASI MI getırecek ? yaaaa ya ıkısı farklı kışılerse bırı Damla su dıgerı Su Damlasıysa :))))) hayırrrrrrrr :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir annenin çocuğuna duyduğu yoğun sevgi ve hayranlığının izleri. Ve izlenimlerinden farkettiğimiz büyüyen, hayatı tanımaya başlayan (kimlikleri) bir yumurcak. Yok annesi bence damlasu ve sudamlası aynı kişi. Sizin ki sadece telaffuzunu çok sevmiş olmalıki tadını çıkarıyor. Ne güzel isim sudamlası yada damlasu :)))