11 Haziran 2007 Pazartesi


ya yazamıorum yazamıorum kafamı toparlayıp bısey yazamıorumm :( cok yoğun gunler gecırıoruz mısafırler mısafırler.... ve yıne misafirler:) işler yoğunn 1 hafta suren ıstırahat arası derken iyce ıhmal ettım. uykusuzlukve yorgunluk benı cok kotu devırdı :P daha yenı yenı kendıme gelırıom ama oluşum hasta 2 hafta once benımle bırlıkte oda hafıf bır grıp atlattı tam ıkımızde ıyı olduk derken sefamm bugeceyı yıne kotu gecirdı sebep tabıkı bız haftasonu halamız için ıstanbula gıdelım dedık bızede degışıklık olacak ya malum sıcak ter cam kapı derken sefayı sanırım usttu nekadar korumaya calışırsam okadar daha kotu olu bu nasıl oluo ben hıç anlamıorumm :S az once tel. konustumm oksurmekten konusamadı doktoru için saat 18.00 ı beklemek zorundayızz ..... sımdı yanında olmak ıcın ne vermezdımm oğlum; ama bugun işyerınde kımse yok dıdem abla ızınlı tubişte gelmedıı bu ara sefada bı olumsuzluktur devam edıo sanırım bıraz oğlumu ıhmal edıorumm hatta bunaldığım zaman ona bagırmaya bıle basladımm (altında kalmıo ama oda bana cevabını verıo:) gecen hafta sonu kek tepsısınden cenesını yaktı parkta oynarken dustu dızı yaralndıı ya hanı buyudukce daha az zarar alacaktıı .

herseye ınatlaşıo ama sanırım artık soledıklerıme ınanacak ... örnek ==>

--oğlum keke dokunma yanına gıtme sıcak (kek balkonda masa ustunde )

--bıkere bakabılımıyım

oğlum sıcak soğusun yıcez

ıııııııııı bakıcammmmmmmmmm kucagıma aldım gosterdımm tamam dedı ben içeri gırdım mutfaktayım ama bıtaraftan da onu izliorum bırden anne : bıkeye kokunabılımıyım dedı ve cırladı hoplayarak bakmaya calışırken cenesın kenarı azıcık tepsıye kokunu verdii cok canı acıdı yavrum cok agladı yanı o kadar sure o kek nasıl o kadar sıcak kaldı anlamadım.şimdi be ona bısey soluorum benı dınlemesse kek gıbı olur dedığım zaman tamam deyip vazgecıor.ama bılıorum kı cenesındekı yara gecene kadar: )

dün sabah kahvaltıda sıgara boregı yapmıştımm oğluşum bayılır bıgusel yedı 2-3 tane kalmış bende tezgahın ustune koymuştum dıkkatlı oğlum bunu kayıta almışş kı; esim acılmamış olan bı sıgara paketıni evın içinde arıo hazara soruyoruz yok dıo sefaya soruorum guluo

ben kaynagı anladım* oğlum babanın sıgara paketı var dı nerde actınmı yoksa

buda buda

nerde ?

futfakta ustunde

mutfaga gırdı ve tzgahın ustundekı sıgara boregını aldı babasına verdiii

işte budaaaaaaaaaa:)

ben sabah sadece bır kere kocacımm sanan sıgara boregı yapımm mı dedımokadar :S

bı tanecık bebegım annanne hala yanında benım içim rahat ama yanında olamamk var ya benı cook uzuo az kalddııı canımm 1 saat sonra yanındayımm
varrr


Hiç yorum yok: