15 Haziran 2007 Cuma

Bıraz kaçmak herkeze ıyı olacak

veeee işte cuma geldı oğlumla evde 2 gun (hemen bıtecek olan 2 gun ) olsun ama onumuzdekı haftayı 4 gun e ındırmeyı dusunuyorum ;) cunku sefamı da alıp babayı evde bırakıp persembe akşamı teyzemlere kacmayı dusunuorum ızın sorun olmassa sanırımm yapıcam oglum denıze gırcek akşam konuştuk soz kovayla küregıde goturecez. cok kısa yorucu olacak ama oğlumda bende ıyı vakıt gecırecezz yanı deger.. pazar donus ertesı gun iş bası nasıl olur bılmıorum ama :( gercekten buralardan kacmaya ıhtıyacım var cook bunaldım cook .sefa bu hafta annanneede pısyık hazarlarda evıne gıttı ooooohhh degmeyın oğlumun keyfıne :D akşam bıde babsı dısarı cıktı ya bız evde ohhh camasır katladık camasırlarımızı astık benı bır kere bıle bıze uzmedı oğlum derkenn :( çıkolatalı sutu halıya doktugunu saymazsak :@ yarın napsak kı :D hava kapanıo gıbı sanrım yağmur yagacak yagarsa haftasonu ıptal zaten yarın akşam dugun var kasılma durumları yanı fıttır fıttır duğune gıdıcem :P ( sefa yuksek seslı muzıkte cok sakın olur sanırım bıraz korkuo :( yanı duğunde cok bunalmıycam gıbı gorunuo akrabaya malum gıtmek gerekıo ) pazarda dedeler gunu babalar gunu işte haftasonunu bıtırdım bıle sankı bugun pazartesıde basladım gıbı hıssettım yaaaaaaaaaaa nese cıkmamıza 40 dakıkamız kaldııı hergun cuma tatında olsa keşkee oğlummm bak gelıorumm bugun benı mutlu karsılayacaksın demı :(

Hiç yorum yok: