21 Temmuz 2009 Salı

Tatile 3 Kala !!

Evet Tatile gitmemize 3 gün var cuma akşamı yola cıkıyoruz ,inşallah herkez yorgun parmaklar saya saya bitti :) 20 parmaktan son 3'ü görmek büyük bir başarı bizim için 2 hafta tatil yapıcaz ,önce kırsehır; haftasonu düğün atlatılacak ve bir olumsuzluk olmazsa pazar günü alanyaya doğru yol alınacak sefa işin düğün kısmıyla pek ilgili değil hatta mümkünse gitmesede olurmuş :)

sıkılırmış ,hemen denize gıtmek ıstıyormuş bende bende diyorum içimden ama düğün 1.derece olunca hemde yeğen olunca mutlaka katılamak gerekiyor ,alış verıs kısmını bıtırdımb ıraz eksıkler onlarıda tamamladım hazır sayılırız tabı utulerı saymazsak :) bugece utu gunu of sıcakta nasıl yaparım bılmıyorum cuma son dakıkaya kadar calışınca malasef bole oluyor .
İşlerin tadı yok sakin ,hatta sessiz ucretsız ızın dedıkoduları gezınıyor. belkıde kapatılabılır denılıyor:( hayırlısı aslında sole bır -ıkı ay ucretsız ızın hiçte fena olmaz hani
okadar yorgunum ki evde sıkılana kadar dinlenesim var !

yazasım gelmedı durumlar budur ... gelınce artık ayrıntılarla yazarım iyi geçsin tatılımız nolur herkesın hepımızın ........

3 yorum:

TuBiKKo dedi ki...

canımcım şimdiden iyi tatiller sizeee... :) kapatılma konusu ise inşallah olmaz.Onca yıl emek verilmiş yerin böyle bitmesini istemem doğrusu.Herşeyin hayırlısı olsun inşallah :))

secill dedi ki...

canımm benim çok sağol; gerçekten işyerinde keyifler bozuk bence bunuda atlatırlar gibi geliyo :) kapatmaz yusuf bey kapAtamaz:):):

nefisemavi dedi ki...

seçilim ben fotolara bayıldım , herbiri çok güzel