29 Şubat 2008 Cuma

Bu da başlıksız olsun yahu :)

Hafta sonu geldii ?? Yarın hava 20 'derece tam gezme havası aynı zamandada temızlık havası :( napıcaz bılmıyorum haftaya cumartesı oğlumun doğum gununu yapıcaz (aslında 10 mart ama pazartesıye geldığı ıcın one aldık;)

Buhafta alacagım izin işini obür haftaya erteledim buhaftada burdayım yani,ama cuma işten cıkıp cumartesı 5 ' e kadar herseyi halledebilirmıyım bılmıyorum ,Güçlerımı bırıktırıp bu işinde ustesınden gelecegıme ınanıyorum ,menü listemiz hazır alışverişte buna göre yapılacagı için sanırım sorun olmuycak yarın öğlene kadar ve hafta içi akşam yavaş yavaş evide kendine getırdım mı :) sanırım işlerım kolaylaşır allahım bana yardım ett, sonraaaaaaaa 1 hafta oğlumla yat dınlen bolesı daha guzel olucak sanırım,

Hergun akşam sefaya babası ayrı ben ayrı doğum gununu anlatıyoruz,bıtıyor tekrar bır daha istiyor dınlemekten cok zevk alıyo umarım o gunde aynı keyfı yasar ,doğum gününden cok benım bekledığım meyişimizi bırakıcaz ben ona da cok sevınıyorum,2 memeden bırını tuvalate dusurdu kurtulduk ,yenisini alalım dedi ama siz bilmiyorsunuz eczaneye gıdınce ablalar soruyor? bebeği görebilirmiyiz diyolar ?
bizde bebek yok diyoruz! bu abiye(Sefa oluyorlar kendileri ) meme veremeyiz diyorlar,bizde tamam diyoruz cıkıyoruz ,bunu bıldığı ıcın sefa son memesini gözünden sakınıyor çünkü bıdaha almıcaz dedık , zaten sözü var doğumgünü olup pastayı ufleyecek ve o gece yatarken meme emmicek ayrıntıları burda yazıcam zaten ;)

Cumanın sakinliği sanki yeni haftanın da böyle geçeceğinin habercisi umarım cabuuuukkkça sorunsuz atlatılan bir hafta olur hepimize ;)

Hiç yorum yok: