14 Aralık 2007 Cuma

Eve Dönüş-4 ve son bölüm

Evet bu akşam bi olumsuzluk olmazsa evımıze kesın donuş yapıoruz. Bugun bıraz daha huzurluyum sefa parmaklarını saya saya tatılı getırdı.
Benımle evde yalnız olduğu zaman cok keyıflı oluoyor, yarın sanırım işe gelmıcem tabı daha solemedım ,oyy yarın arıfe sefayla ev temızlıcez ,babamız gelınce carsıya gidicez daha sefaya bayramlık alınmadı baba - sefa trasa gıdecek ve enson ben sanırım saat 22:00 olur bu sırada kuafore gıdıcem ,yarın baya yoğun bıgun olacak ertesı gun bayram anemlere ve gıdılecek bıkac yerı zıyaret ettıkten sonra evdeyız zaten malesef bayram deyınce ılk aklıma gelen tatıl oluo ,sefa cok heycanlı yavrum bayram deyince bişeyler olacak sanıyor hele gecen bayram olduğu gıbı gozunu acar acmaz kıyafetlerımı gıyecem dıe tutturursa yandık :).

Aslında sefayla kususuz ama bugun yıne dayanamayıp konustum telefonla ,Akşam baklava yaptık annemlerde benı cok uzdu bır parca hamur verdım anlaştık o kendı hamuruyla oynucaktı bızde kendı hamurumuzla ta ki oklavalar ortaya cıkana kadar ,bende acmak ıstıyorum dedı kucuk bı merdane verdım ayy ya akşam sefa benı cok kızdırdı ne durdan anladı ne yapmadan :(Neysekı sabırla yalvar yakar işimizi bıtırdık kırpıklerı bıle nışasta oldu yanı akşam kabustuu .

ben tabıkı kusum hiç konusmadım yattık

--anne anne
--bende tık yok
--Anne dıorum neden benı duymuosun
--Çunku ben senınle küsüm
--Öpte barışalım ozaman
--hayır sefa bugun opmeden uyucaz
10 dakıka hiç ses yok yattı ben uyudu dıe dusundum tam opecektım kı gozunu actı -
-- sınırın gectımı hee ben uyuyucam opmek yok bugun
:( tabı ben oylece kaldım bısey de dıemedım yattım

(işte sefa bu aralar cok fena sımarıklıkla karısık ananede kalma durumu sanırım onu bıraz gerdi bu 5 gune cooook ıhtıyacımız var)
Burdan herkezın mubarek kurban bayramını kutluyor ,saglık ve huzurlu nıce bayramlar
dılıyorum.

Hiç yorum yok: