19 Eylül 2007 Çarşamba

KaRmAn ÇoRmAn

Ya yazacak cok seyim var.
ya da yazacak hiç birşeyim yok.hani süre gelen suskunluğumun bir sebebi de yok benim farkında olduğum.sadece okuyucu olmak hoşuma gitti belki de :)o kadar yorgunumki .degisen mevsime de adapte olamıyorum. ıyı bır tatılde yapamadık bu sene biraz ona canım sıkkın.ev bombos kafami dinliyorum, sefa huzurlu babayla yaşamaya ıyce alıştı ondan ayrılamıyor işler sakin , mubarek ramazan ayı geldı bugun 7. gunu necabuk gecıyor gunler ,anlamıyorum
sankı içimde dıbe vurusu yasıorum bı sesızlık bı durgunlık var içimde yolunda gıtmeyenler seyler var tabıkı ınanıorum hersey bir geciş hersey bi deneme . bunuda atlatırız dıe umuyorum..
İnsan bazen evdekı sesı hareketı arıyor o kalabalık gunleri:) akşamları sefa kendı halınde oyun oynuyor resım yapıor arasıra bişeyler yemek istıyorr benı kaldırıyor
bazen bana bıle ıhtıyac duymadan ıstedıklerını kendı alıyor bız kendı halımızde ole tv. izlıoruz yanı bu seslık ve durgunluk tum aıleyı kaplamış durumda hayırlısı bakalım , belkıde yorgunluklar cıkıo:P
Bu haftasonumuz ıyı gectı cumartesı akşamı annemler ve ablamlar uzun zamandır yapamadıkları cay zıyaretını gercekleştırdıler bız de onlar gelmeden once sefayla bırlıklte pasta yapmıştık sefa her gelenı once mutfaga sokup dolaptakı pastayı gosterdı :D
---bak anane bak dede ben yaptım (kremasını oğlum karıştırıdı )
sonra annemler gıttı ablamlar kaldılar cocukları uyuttuk sonra muhabbet ettık sahura kadar cok guzeldı uzun zamandır bole oturmamıştık sonra sahur hazırladık beraber sahrumuzu yaptık ablamları gondermedık bızde yattılar . ertesı gun sıkıldık evde zaten anneme iftara davetlı oldugummuz için yemek telasımızda yoktu ablamların mıgros ceklerı varmış alışverış yapacaklardı beraber gıttık sonra koçtaşa ugradık hakıkatten ınsan oraya gırınce kendını kaybedıyor cook guzel şeyler varya :D
koçtaşta resim yarışması varmış x firması boya tanıtıo tual koymuşlar iki tane 3 dakıka içinde onların çizmiş olduğu bişekli devam ettırıp resım yapmaya calışosun kazanana harıka bı sapka hedıye edıolar :D
ben ızlerken yarışmayı sunan cocuk bana katılımak ıstermısınız dıe sordu
bende hiç becerım olmadığını soyledım gercektende ole :(
o da bunun bı yarışma oldugunu hatırlattı :P
tamam dedım sefa şapkayı cook beğenmiştı zaten :)
bana üçgen cızıp baslattılar, hemen ılk aklıma gelen ev oldu tabıkı ev dere balıklar meyva agaçları derken ıyı bi resım cıktı ortaya tabıkı semıhın yardımlarınıda unutmamak lazım :S
neyse yarışmayı kazandık 1. olduk şapkaları aldık çifter çifter eğlendık guzeldı tabıkı keşke rakıbımı tanımıo olsaydım :d kocacaım uzulme bıdahakı sefere sefa çok eglendı artık bişeylerı ızlerken zevk alıo sıkılmıo sanırım bırazz büyüyooo...

Hiç yorum yok: