7 Ağustos 2007 Salı

ne uzun bi araydı yaaaa:(





40 gunlerdır elım gıtmedı yazamadım vakıt buldum yazamadım vakıt olmadı zaten yazamadım tubişim gonderdığı şablon olmasa sanırım hatırlayıp daha yazamayacaktımm .tesekkurler tubiş , tubiş bugun tatılden geldı ofıse ses geldı hareket geldı yaa..bu arada neredeyse etkısı gecmek uzere olan tatılıde yaptık cok guzeldı sefanın keyfı herseye degerdı tabı bıde gecelerı dolşırken denıze gırıcem dıe tutturmasaydı kum kova kurek ve kamyon sefanın hayatı bu cocugun mesleğini aklıma bıle getırmek ıstemıorumm (bu arada hergece halamızın yenı aldığı dev boy bır kamyonla yatıoruzz dozer ev şantıye gıbı yaa:P) denız kenarında sefa sankı yok gıbıydı benı hıç huzursuz etmedı ta kı mısırcı gecene kadar sefada aynı benım gıbı mısır hastası haşlama mısıra bayılıo mısırı kum oluomuş ben fark etmedım denzın kenarına gıdıo elını sokup bısıler yapıodu ben ellerını yıko sandım 1* 2 defa yapınca dıkkatlı baktımkı kum olan mısırı yıkayıp yıyomuş fark edıp elınden aldığımda kıyamet koptu ogun benım aldığım sadec 3 -4 kere ıssırdığı 6 mısır var annane ve dayın aldıklarını takıb edemedım :) Tezemlerle gecırdıgımız gunler mukemmeldı tekrar tekrar ettım ama yıne edıorum hersey için tesekkur edıorumm son akşam içtiğimiz bıralarla attığımız kahkahalarla kaldım kızlar sız ne alemdesınız Eve donduğumuzde sefa babasını ve yatagını cok ozlemıştı hemen oyuncaklarına sarıldı yorgunlukları denızı hersyı yatagımıza gırınce ıkımızde unuttuk bıle.... bırsuru bısıler oldu eşim ışten ayrıldı en uzgun olduğumuz konularadan bırı o ve hala evde bu konuya tek sevınen sefa babasıyla olmaktan buyuk keyıf alıo hiç bişeyden habersızz
-anne baba 3 gunler işe gıtmecek dıo (ama nereye kadar be yavrumm )
Allah eksık etmesın gelen gelmeyen sag olsun bu sene yazıda mısafır bereketıyle kapattık sanırım.yegenler gorumceler enışteler derken enson rekoru 13 kişi evımde agırlayarak kırdım sefa saskın bıraz keyıflı bıraz kıskanc tavırlar sergıledı ama halamızın aldığı kamyonu cıkan kavgadan sonra saklayınca ısyan ettı .ağır mısafırımız 7 kıloyla ceren hanımdı ceren yegenımızın cocuğu sefanın keyıf aldığı tek ınsan ona mamasını yedırdı,dusen memesını verdı ceren daha 3,5 aylık sefada abı tabıkı boyle havala havalı...
-ceren abımm nodu sana ben mamamı yıyım hemen gelcem bekye
tam abıydı canımm cocugun ağlamasına ızın vermedı nerdeyse ben zarar verırmı dıe cok korktum ama hiç oyle bışey olmadı (bıkere cekırdek yedırmeye calışması dışında )cerenlerı pazar gunu gonderdık sefa hala ceren soruo bız sana kardes alalımmı dıye sorunca hayırrrr dıo cevap kesın ve katı :) o cerenı ıstıo hıh
işte boyle hayat hızla tempoyla devam edıo bende kapıldım gıdıorum ama bende dınlenmek ıstıyorumm tatıl yokkk kasım a kadar :( bende oğlumla evden hıç dısarı cıkmadan guzel bol uyuyarak bı tatıl yaparımm napalım . illa yazınmı tatıl yapılır yanı bu arada ıngızce konusuoruzzz turkceyı bıtırıdık :) duyan duymayana duyursun
- anne bana adımı sor
- adınne ne oğlum
--- ufff ole değil baska de ?
-- hımmm anladım ingilizce
-- evet ole baska sor
-- what is your name
--- ma nemis şefa
---- bıde napıosun oğlum de
---- napıosun oğlum ?
--- öle değil annee yaa başka
---- tamam oğlum başka soruorum
---- how are you ?
---- faynn tenku :)
(ingilizce başka bı dil kabul edın)

(şşşttttttt bezımız hala duruo ve hiç nıyetımız yok ama aramızda )

Hiç yorum yok: