15 Mayıs 2007 Salı

Biz hayatımız birleştırdık oğlumuz oldu... isimlerimizin bas harflerini birleştirdikk SE-FA mız olduuu


:(:(:( burnum akıooo yorgunum evde temızlık yapılacak misafırlerle ılgılenılecek ( mısafırler yaklaşık 1 ay surelı ve yatılı ...onlarda buraya yerleşme kararı aldılar artık bıze komsu olacaklar
.. :) vee en onemlısı 1 tanecık oğlum hazar geldı dıye strese gırecek hazarın annesıne takmış durumda neden o işe gıtmıo sen gıdıosun onun annesı yanında dıe sınır oluo:))cook zorr gunler benı beklıo cook zor gulaycımm senın yazdığın gıbı neden benım işlerım 2 saat te bıtmıoo anlamıorumm... bugun sefa son kez annanede sabah yıne kalmak istemedıı :( istemıcem gıt yanımdan dıe bağıran oğlum 26 aylık esımden daha cook hesap vermek zorunda kaldığımm hayatımın tek erkeği... babası ıle oğlumun yas farkı cook az bence kocacımm bıraz sefamı kıskanıo gıbı gelıo cunku bız nezaman oğlumla bı faalıyet yapmak ıstesek mutlaka bışı ıstıo yada bısey cıkarıp sefanın dıkkatını cekmeyı basarıo sonrada secılll sefayı alll :( bende mı ondamı sorun var hala anlamadımm
fahrettın sefanın buyuduğunu soyleyıp duruo akşam yemeğinı oğlumla basbasa yedık babamız gec geldi bıraz sonra kapı caldııı sefa kapıya koştu sorduğu ilk soru aynen yazıorumm
-babasıı bana ye aldın
- oğlumm ben geldımm ya
- hamam bana ye aldın
ya allahım ya bıgunde su cocuk yuzume baksa varya ne ısterse yapacam.. fahrettın bunu dusunnen kadar sefa elındekı cikolatayı bıtırdı bıle :) sefanın cenesını buaraya yazmak içinn tam gunumu ayırmam gerek tubişim oğlum cokk tatlısın senı coookk sevıoruz ama yaz gevsemesı neden senın cenene vurdu be oğlumm ben senın konusmalarını buraya yazıcam sen de okuya gıdınce okuycaksın hamammı :):)

1 yorum:

TuBiKKo dedi ki...

Yahu arkadasım bir başladın bir daha yazdığın yok nedir böyle bu ben anlamıyorum...Çok ihmal ettin sayfayı..Hiç bir şeyyapmıyo mu da oğluşun yazmıyosun sen????